web stats

22.3.13

«Δεν με νοιάζει τι λέει ο κ. Σόιμπλε»

Ο Δ. Χριστόφιας ξεκαθαρίζει ότι το «κούρεμα» δεν ήταν στα σχέδια της κυβέρνησης

«Εκείνο που συζήτησε η κυβέρνηση περιλαμβάνεται στο μνημόνιο που συμφωνήσαμε και δεν με νοιάζει τι λέει ο κ. Σόιμπλε» δήλωσε σε παρέμβαση του στο ΡΙΚ ο πρώην πρόεδρος της Κύπρου Δημήτρης Χριστόφιας.

«Πρέπει να υπάρξει εντιμότητα επιτέλους. Μου έχουν φορτώσει πολλά πράγματα και σε εμένα και στην οικογένεια μου. Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές δεν μπορεί να λέει ο καθένας ό,τι θέλει» επεσήμανε.

Όσον αφορά στο «κούρεμα» είπε πως δεν ήταν στα σχέδια της κυβέρνησης. «Εγώ θα το απέρριπτα γιατί έχω άλλη φιλοσοφία», είπε.

Αποκάλυψε ακόμη ότι: «Όταν επισκέφθηκε ο κ. Πούτιν πριν δύο μήνες την Κομισιόν ο Μπαρόζο του ζήτησε να παρέμβει για να βοηθήσει. Και με είχε ενημερώσει ο Μπαρόζο. Όμως ο Πούτιν μου έλεγε ότι θα βοηθήσει αλλά αφού έχει διασφαλιστεί συμφωνία με την ΕΕ».
newsbeast.gr